Uwaga! Korzystając z portalu IGKM akceptujesz politykę prywatności i plików cookie Izby

Biuletyny

Rok: 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 2000 1999 1998 1997 1996 1995 1994 1993 1992 1991

138 [listopad 2015]

27.62 PLN (netto)
W jaki sposób transport publiczny może pomóc we wdrażaniu dużych projektów mobilności w miastach; Kontraktowanie usług transportu publicznego - doświadczenia europejskie; Budżet obywatelski dla komunikacji miejskiej; Współpraca gmin powiatów i operatorów w celu organizacji publicznego transportu zbiorowego o charakterze podmiejskim lub aglomeracyjnym
137 [sierpień 2015]

27.62 PLN (netto)
Raport UITP na temat mobilności w miastach; Jazda na dzień dobry
136 [maj 2015]

27.62 PLN (netto)
Umowy motywacyjne pomiędzy organizatorem a operatorami w Londynie; Węzeł przesiadkowy w Wieliczce przykładem nowej jakości w transporcie aglomeracyjnym; Jak walczyć z wandalizmem
135 [luty 2015]

27.62 PLN (netto)
POLECAMY: Funkcjonowanie komunikacji miejskiej w Boże Narodzenie, Nowy Rok i Wielkanoc - próba wskazania dobrych praktyk i rekomendacji; Mobilność miejska w Polsce wschodniej: kierunki na przyszłość; Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej; Podróżować ładniej - wnętrza pojazdów szynowych i autobusowych
134 [listopad 2014]

27.62 PLN (netto)
POLECAMY: Stanowisko MZA Warszawa dotyczące projektu założeń ustawy o monitoringu; Organizacja transportu publicznego w Pradze; Metody oddziaływania organizatorów na jakość pracy kierowców i kontrolerów biletów; Automatyka sterowania drzwiami pasarżerskimi w pojazdach komunikacji miejskiej
133 [sierpień 2014]

27.62 PLN (netto)
POLECAMY: Zintegorane inwestycje terytorialne - nowe narzędzia zarządzania i finansowania rozwoju aglomeracji; Aspekty ekonomiczno ekologiczne w autobusie z silnikiem diesla z modułem rekuperacyjnym; koncepcja autobusu elektrycznego w Zielonej Górze; Przystanek jak malowany

Adres redakcji:

Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej
ul. Jana Pawła Woronicza 27
02-640 Warszawa
tel./fax +48 22 848-21-02, 848-21-01, 848-21-73
e-mail:

Informacje na temat sprzedaży, prenumeraty oraz zasad zamieszczania reklam:

Marcin Żabicki, tel. +48 22 848-21-72
e-mail: