Uwaga! Korzystając z portalu IGKM akceptujesz politykę prywatności i plików cookie Izby
pl

10-11.03.2008   Zespół ds. wizerunku, marketingu i promocji w komunikacji miejskiej, Warszawa

ikona

Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej razem z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie zaprasza na inauguracyjne spotkanie zespołu roboczego ds. wizerunku i marketingu. Wzorem udanych doświadczeń innych specjalności branżowych, dokonujemy próby zintegrowania naszej wiedzy, potrzeb i możliwości w obszarze o rosnącym znaczeniu dla przyszłości komunikacji miejskiej.

Celem pierwszego spotkania osób odpowiedzialnych za marketing, a szczególnie kształtowanie wizerunku komunikacji miejskiej jest połączenie doświadczeń i działań przedsiębiorstw naszej branży. Chcemy nawiązać współpracę, dzięki której razem będziemy kształtowali postrzeganie usług oraz przedsiębiorstw, a także przedyskutować konkretne projekty, mające szanse realizacji w najbliższym czasie.

W programie przewidziane są:

  • prezentacje oraz wspólna analiza polskich i zagranicznych dobrych praktyk w zakresie realizowanej polityki wizerunkowo-marketingowej - pod hasłem "Odczarowywanie komunikacji",
  • dyskusja nad obszarami współpracy między członkami IGKM, w tym wyznaczenie priorytetów na rok 2008, a także planu i tematyki kolejnych spotkań - zgodnie z potrzebami uczestników,
  • prezentacja przedstawiciela mediów krajowych pt. "Czego oczekują media"? połączona z dyskusją nad wyznaczeniem celów wizerunkowych naszej branży.

Koszty uczestnictwa zawarte są w karcie zgłoszenia uczestnictwa (uzależnione od wybranego wariantu).

Zgłoszenie uczestnictwa w Komisji należy przesłać, zgodnie z załączoną "kartą zgłoszenia", do dn. 22.02.2008r. na nr faksu:(022) 856-99-04 lub e-mail: m.zabicki@igkm.pl

Dodatkowych informacji organizacyjnych udziela Pan Marcin Żabicki, nr tel.: (022) 848-21-72, fax: (022) 856-99-04, e-mail: m.zabicki@igkm.pl



 Zobacz/wyślij komentarze (0)koperta