Uwaga! Korzystając z portalu IGKM akceptujesz politykę prywatności i plików cookie Izby
pl

17-18.11.2011   Komisja Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM

Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej wspólnie z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym w Poznaniu Sp. z o.o. organizują w dniach 17-18 listopada 2011 r. inauguracyjne spotkanie Komisji Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM.

Komisja Promocji w swym zamyśle ma stworzyć płaszczyznę współpracy przewoźników, organizatorów i innych przedsiębiorstw świadczących usługi na rzecz komunikacji miejskiej do realizacji wspólnych działań promocyjnych, budujących silny wizerunek rynkowy branży komunikacji miejskiej. Liczymy, że nasza inicjatywa pozwoli na prowadzenie bardziej skutecznych działań oraz wzmocni przekaz informacyjny do pasażerów. Wymiana doświadczeń i wspólne projekty poszczególnych firm, realizowane obecnie indywidualnie, pozwolą na lepszą efektywność ich działania. Zależy nam także na zintensyfikowaniu działań promocyjnych i wykorzystaniu potencjału firm i ich pomysłów na kreowanie kampanii społeczno-promocyjnych w transporcie publicznym.

Ramowy program spotkania:
  • Do czego potrzebny nam PR? - przedstawienie założeń, celów i zadań Komisji Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM - Iwona Cieślik, MPK w Poznaniu Sp. z o.o.
  • Doświadczenia promocyjno-marketingowe i relacje z mediami Verband Verkehrsunternehmen (Zrzeszenie Niemieckich Przedsiębiorstw Komunikacyjnych) - Rahime Algan, VDV
  • Badania socjologiczne jako narzędzie kształtowania społecznego wizerunku przewoźnika na przykładzie przeprowadzanych badań w Polsce i zagranicą - prof. dr hab. Ryszard Cichocki, Instytut Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Efektywna komunikacja wewnętrzna i polityka HR a satysfakcja klienta - Marcin Żabicki, IGKM
  • Jakość usług a wytwarzanie poczucia zadowolenia z korzystania ze środków transportu publicznego - Cezary Zajkowski, KPK Białystok
  • Wybór Przewodniczącego Komisji Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM.
  • Czy można stworzyć koncepcję reklamy tranzytowej przynoszącej korzyści zarówno przewoźnikom, jak i podmiotom reklamowym
  • Kreowanie mody na transport publiczny poprzez nowe rozwiązania konstrukcyjne w pojazdach komunikacji miejskiej - Mateusz Figaszewski, Solaris Bus & Coach S.A.
  • Komunikacja z użytkownikiem - użyteczność serwisów miejskich przewoźników - Hubert Turaj, Studio EDISONDA
  • Podróżowanie online - rzeczywistość i przyszłość relacji z pasażerami - Marcin Kręcioch, Studio EDISONDA
  • Podnoszenie intuicyjności i efektywności korzystania z kiosków i automatów samoobsługowych - Anna Domaradzka, Studio EDISONDA

Szczegółowy program godzinowy

Szczegółów dotyczących spotkania udzielają:
Ze strony MPK Poznań:

  • Iwona Cieślik, tel.: 795-510-899 lub 61/839-62-02,
  • Adam Pelant, tel.: 696-190-608 lub 61/839-62-02

Serdecznie zapraszamy do udziału w posiedzeniu Komisji.



2011-10-17 10:33:26 Zobacz/wyślij komentarze (0)koperta