Uwaga! Korzystając z portalu IGKM akceptujesz politykę prywatności i plików cookie Izby
pl

17-18.11.2011   Komisja Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM

W dniach 17-18 listopada 2011 odbyło się inauguracyjne posiedzenie Komisji Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM. W spotkaniu wzięło udział 80 osób z różnych części Polski. Poruszana problematyka dotyczyła zagadnień promocji przedsiębiorstw komunikacyjnych oraz samej komunikacji miejskiej ale również zagadnień związanych z jakością usług i badaniami marketingowymi.
Podczas spotkania wygłoszono następujące prezentacje:

  • Przekleństwa i szanse w medialnym świecie - badanie reputacji oraz rola dostępu do informacji - Sebastian Bykowski, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. (pobierz) pdf.png
  • wyzwania Komisji Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM - Iwona Cieślik, MPK w Poznaniu Sp. z o.o. (pobierz) pdf.png
  • Doświadczenia promocyjno-marketingowe i relacje z mediami Verband Verkehrsunternehmen (Zrzeszenie Niemieckich Przedsiębiorstw Komunikacyjnych) - Rahime Algan, VDV
  • Badania socjologiczne jako narzędzie kształtowania społecznego wizerunku przewoźnika na przykładzie przeprowadzanych badań w Polsce i zagranicą - prof. dr hab. Ryszard Cichocki, Instytut Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Efektywna komunikacja wewnętrzna i polityka HR a satysfakcja klienta - Marcin Żabicki, IGKM (pobierz) pdf.png
  • Działania promocyjne jako narzędzia do budowy wizerunku komunikacji miejskiej - Teresa Kotwica, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. (pobierz) pdf.png
  • Jakość usług a wytwarzanie poczucia zadowolenia z korzystania ze środków transportu publicznego - Cezary Zajkowski, KPK Białystok (pobierz) pdf.png
  • Wykorzystanie reklamy OOH w promowaniu transportu zbiorowego - Art Marketing Syndicate S.A.
  • Kreowanie mody na transport publiczny poprzez nowe rozwiązania konstrukcyjne w pojazdach komunikacji miejskiej - Mateusz Figaszewski, Solaris Bus & Coach S.A. (pobierz) pdf.png
  • Solaris Tramino - wpływ designu na komfort pasażerów. Jan Firlik, Dyrektor ds. przewozów tramwajowych MPK Poznań Sp. z o.o
  • Platinum Oil - autoprezentacja - Waldemar Młotkowski, Z-ca Dyrektora ds. Technicznych
  • Komunikacja z użytkownikiem - użyteczność serwisów miejskich przewoźników - Hubert Turaj, Studio EDISONDA
  • Podróżowanie online - rzeczywistość i przyszłość relacji z pasażerami - Marcin Kręcioch, Studio EDISONDA
  • Podnoszenie intuicyjności i efektywności korzystania z kiosków i automatów samoobsługowych - Anna Domaradzka, Studio EDISONDA

Przedstawione prezentacje stanowiły dość szerokie spektrum zagadnień, którymi ma zajmować się ta Komisja. Ze względu na ciągle zarysowujące się kierunki działania i potrzebę wspólnego opracowania szczegółowego planu pracy Komisji odstąpiono od planowanego wcześniej wyboru przewodniczącego. Uznano bowiem, że konieczne jest lepsze poznanie się osób zajmujących się w naszych firmach problematyką marketingową oraz wypracowanie wstępnego planu pracy uwzględniającego specyfikę różnych firm członkowskich. Zwrócono przy tym szczególną uwagę na różnice w podejściu do marketingu u operatorów i organizatorów transportu miejskiego. Przyszłe działania w ramach Komisji powinny uwzględniać potrzeby zarówno jednych jak i drugich, będąc użytecznymi dla całej naszej branży. Ostatecznym celem wydaje się bowiem zachęcanie mieszkańców miast do korzystania z usług komunikacji miejskiej.
Na styczeń zaplanowano robocze spotkanie zespołu, który przygotuje założenia dla działań Komisji.

Obejrzyj filmy



2011-10-17 10:33:26 Zobacz/wyślij komentarze (0)koperta