Uwaga! Korzystając z portalu IGKM akceptujesz politykę prywatności i plików cookie Izby
pl

11-12.06.2014   Komisja Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM, Zielona Góra

ikona

W dniach 11-11 czerwca 2014 r. w Zielonej Górze odbyło się posiedzenie Komisji Promocji Komunikacji Miejskiej IGKM, w którym uczestniczyło blisko 100 osób. Współorganizatorem spotkania był Miejski Zakładu Komunikacji Zielonej Górze obchodzący jubileusz 60-lecia.
W pierwszym dniu obrad następujące referaty:

  • Promocja Zielonogórskiej Karty Miejskiej (Małgorzata Jelińska, Anna Chaberska - MZK Zielona Góra) (pobierz) pdf.png (pobierz) pdf.png (pobierz) unknown.png (pobierz) unknown.png (pobierz) unknown.png (pobierz) unknown.png
  • Promocja komunikacji miejskiej w Łomży (Janusz Nowakowski - MPK Łomża) (pobierz) pdf.png (pobierz) unknown.png
  • Promocja biletów w Jeleniej Górze (Jerzy Wrona - MZK Jelenia Góra)
  • Wyniki badań preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców Zielonej Góry i okolic (Marcin Gromadzki - PTC) (pobierz) pdf.png
  • Badania opinii w zarządzaniu doświadczeniem Klienta (Andrzej Gołoś - ARC Rynek i Opinie) (pobierz) pdf.png
  • Promocja systemów zarządzania systemami IT w transporcie publicznym (Artur Wajchert - Trapeze Poland) (pobierz) pdf.png
  • Zaawansowane rozwiązania w zarządzaniu ryzykiem w przedsiębiorstwach komunikacji miejskiej (Stanisław Friedel - Wiceprezes Zarządu EIB SA)
  • Umowa MPK z klubem sportowym - obustronne korzyści promocyjne (Agnieszka Korzeniowska - MPK Wrocław) (pobierz) pdf.png (pobierz) unknown.png (pobierz) unknown.png (pobierz) unknown.png (pobierz) unknown.png (pobierz) unknown.png
  • Kolory i wzory graficzne na pojazdach komunikacji miejskiej - przegląd (Jacek Newelski - MZK Zielona Góra) (pobierz) pdf.png
  • Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej (Grzegorz Rogólski - MZA Warszawa) (pobierz) pdf.png
  • Zintegrowana ekspozycja MPK Poznań, MZA Warszawa i MPK Wrocław na Targach Reklama 360 (Grzegorz Rogólski - MZA Warszawa) (pobierz) pdf.png

W drugim dniu obrad skupiono się na przedyskutowaniu trzech zagadnień problemowych:

  • wspólnej ofercie sprzedaży powierzchni reklamowych,
  • wspólnym działaniu promującym komunikację miejską na okoliczność ETZT i EDbS w roku bieżącym,
  • możliwości wymiany doświadczeń i współpracy z wykorzystaniem forum internetowego.

W trakcie dyskusji stwierdzono, że integracja oferty reklamowej jest możliwa, a nawet pożądana. Warunkiem koniecznym jest zinwentaryzowanie zróżnicowanej oferty poszczególnych miast i przedstawienie jej w jednym dokumencie (nośniku). Zasady jego dalszego wykorzystania zostaną przedyskutowane w trakcie spotkania zespołu roboczego, który spotka się w końcu czerwca br. w Warszawie.
Również na tym spotkaniu omówione zostaną propozycje konkretnych działań promujących komunikację miejską na okoliczność tegorocznych ETZT i EDbS.
Za stosowane uznano stworzenie internetowej platformy zawierającej forum wymiany doświadczeń wraz z bazą dobrych praktyk marketingowych.
W trakcie pobytu w Zielonej Górze uczestnicy Komisji wzięli udział również w odsłonięciu okolicznościowej rzeźby Bachisika - Emzetkusa. Relacja z tej uroczystości: http://medialubuskie.com.pl/emzetkus-na-60-lecie/



2013-11-26 09:31:24 Zobacz/wyślij komentarze (0)koperta