Uwaga! Korzystając z portalu IGKM akceptujesz politykę prywatności i plików cookie Izby
pl

4-5.09.2014   Komisja Zarządów IGKM, Poznań

Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej wspólnie z Zarządem Transportu Miejskiego zorganizowała w dniach 4-5 września 2014 r. w Poznaniu posiedzenie Komisji Zarządów IGKM, w którym udział wzięło ok. 60 osób.
Tematem przewodnim spotkania były metody oddziaływania organizatorów na jakość pracy kierowców i kontrolerów biletów. Podczas obrad wygłoszono następujące wystąpienia:

  • Rozwój komunikacji miejskiej w Poznaniu / Bogusław Bajoński - Dyrektor ZTM w Poznaniu (pobierz) pdf.png
  • Uwarunkowania oddziaływania organizatorów na jakość pracy kierowców i kontrolerów biletów / dr Hubert Kołodziejski -Przewodniczący Komisji Zarządów IGKM (pobierz) pdf.png
  • Problematyka oddziaływania na jakość pracy kierowców i spełniania wymagań dotyczących tej jakości stawianych przez organizatora z punktu widzenia przewoźnika / Jan Kuźmiński - Prezes Zarządu MZA Sp. z o.o. Warszawa (pobierz) pdf.png
  • Problematyka oddziaływania na jakość pracy kontrolerów biletów i spełniania wymagań dotyczących tej jakości stawianych przez organizatora z punktu widzenia firmy kontrolerskiej / Jerzy Korga - Prezes Zarządu, ZW Renoma Sp. z o.o. (pobierz) pdf.png
  • Metody oddziaływania ZKM w Gdyni na jakość pracy kierowców i kontrolerów biletów / prof. Olgierd Wyszomirski - Dyrektor Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni (pobierz) pdf.png
  • Metody oddziaływania ZOKM w Białymstoku na jakość pracy kierowców i kontrolerów biletów / Bogusław Prokop - Dyrektor Zarządu Białostockiej Komunikacji Miejskiej (pobierz) pdf.png
  • Metody oddziaływania ZTM w Warszawie na jakość pracy kierowców i kontrolerów biletów / Wiesław Witek - Dyrektor ZTM Warszawa (pobierz) pdf.png (pobierz) pdf.png

Z punktu widzenia prawidłowego funkcjonowania komunikacji miejskiej, istotne znaczenie ma zastosowanie przez organizatora odpowiednich metod oddziaływania na jakość pracy kierowców
i kontrolerów biletów. Uczestnicy spotkania wymieniali się podczas dyskusji swoimi doświadczeniami w tym zakresie, przedstawiając stosowane przez siebie standardowe podejścia dla poszczególnych obszaru w rozwiązywaniu problemów. Najwięcej uwagi poświęcono takim metodom metody oddziaływania na jakość pracy kontrolerów biletów, jak: zasady wynagradzania; proces rekrutacji nowych pracowników; okresowe szkolenia; nadzór i kontrola pracy; ścieżka awansu zawodowego.

W drugim dniu Komisji uczestnicy zwiedzili Zajezdnię Tramwajową na Franowie.

Sponsorami Komisji byli:

1



2014-06-17 13:24:23 Zobacz/wyślij komentarze (0)koperta